Carel Lurvink
Coop: ‘Carel Lurvink is tijd ver vooruit’

Coop: ‘Carel Lurvink is tijd ver vooruit’

Eenvoudig online bestellen

“Waar Carel Lurvink in uitblinkt, is service. Daar kunnen bedrijven nog van leren. Bij vragen via de live chat krijg ik heel snel antwoord. ‘Nee’ is geen optie, Carel Lurvink heeft altijd een oplossing. Ook de aftersales is uitstekend. Naderhand vraagt de medewerker altijd of het allemaal gelukt is.”

Beloften waarmaken

Coop ging de samenwerking aan met Carel Lurvink in 2014. Coop nam in dat jaar een bedrijf over dat een decennialange relatie had met de groothandel. Dat bedrijf was zeer tevreden over de service, waardoor Coop kennismaakte met Carel Lurvink. Coop is tot op de dag van vandaag tevreden. 

Facilitair medewerker Iris Kusters: "Carel Lurvink denkt mee met de klant. Als er bijvoorbeeld een product op de markt komt dat goedkoper is, zijn ze bereid keuzes te maken die voor de klant voordeliger uitpakken. Carel Lurvink maakt beloften altijd waar. Dat is niet bij ieder bedrijf vanzelfsprekend.”

Altijd up-to-date

Als facilitair medewerker is Iris Kusters medeverantwoordelijk voor de voorraad aan schoonmaakmiddelen in het distributiecentrum van Coop in Deventer. Elke twee weken bestelt ze nieuwe artikelen via de webshop. ”Eerst bestelden we telefonisch. Zodra dit online kon, is de overstap gemaakt. Dat is een stuk praktischer; altijd up-to-date informatie en eenvoudig bij te houden. Daardoor gaat bestellen altijd goed.” 

Het distributiecentrum heeft vaak dezelfde producten nodig. ”Ze staan standaard op de favorietenlijst op ‘Mijn Carel Lurvink’. Wij hebben drie van deze  lijsten waarin we de meest bestelde artikelen opslaan. Voor andere producten gebruik ik de zoekfunctie. Die werkt erg goed. Kan ik iets toch niet vinden, dan gebruik ik de live chat. Dan krijg ik  vrijwel meteen antwoord. Bellen kan ook. Ik krijg vaak dezelfde helpdeskmedewerkers te spreken, en zij weten ook wie ze aan de lijn hebben. Dat kleinschalige is erg prettig. De klantenservice is  fantastisch.”

Online service

Carel Lurvink hecht veel waarde aan de mening van de gebruikers. Toen de site nog in ontwikkeling  was, werd Coop om feedback gevraagd. “Het is fijn dat bedrijven zich openstellen voor respons. Veel van onze opmerkingen zijn verwerkt in de nieuwe versie van de website. Je kunt merken dat Carel Lurvink de tijd ver vooruit is in online service.”

Over Coop

Coop bestaat inmiddels bijna 130 jaar; de coöperatieve supermarktketen ontstond in 1891. Nu heeft de coöperatie ruim 700.000 leden, bestaande uit Coop-ondernemers en klanten. Coop heeft twee distributiecentra, in Gieten en Deventer. Carel Lurvink levert aan distributiecentrum Deventer onder meer beschermende kleding en schoonmaakartikelen, zodat de medewerkers veilig en hygiënisch kunnen werken.

De Carel

Dit artikel komt uit de Carel, het magazine van Carel Lurvink. Wilt u de hele Carel lezen? Via onderstaande button kunt u een keuze maken uit één van de vier Carels (voor Food & Pharmacy, Medical, Industry of Institutional/Facility). Laat uw gegevens achter en ontvang de Carel in uw e-mailbox.

Experts binnen uw branche
Al 125 jaar tevreden klanten
Online bestelgemak
Kwaliteit, snel en veilig geleverd

Hoofdkantoor en servicecenter Enschede
Marssteden 40
7547 TC Enschede

053 - 4344343

Servicecenter Hilversum
Franciscusweg 279A
1216 SG Hilversum

035 - 6561402

 

Openingstijden (ma. t/m vr.): 8:15 tot 17:15 uur