
Bestaande klant
Bestaande klanten kunnen rechtsboven inloggen. U komt dan in het bestelsysteem Mijn Carel Lurvink terecht. Heeft u uw orderreferentie toegevoegd en de betaalwijze geselecteerd? Klik dan op Order plaatsen, maar wel nadat u een vinkje hebt geplaatst bij ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’. Heeft u bij betaalwijze gekozen voor betaling Op rekening, dan wordt de factuur apart gemaild. Heeft u gekozen voor een Vooruitbetaling middels iDEAL of creditcard, dan wordt u doorverwezen naar de betaalpagina van onze betaalpartner Ingenico Payment Service. Kiest u voor betaling Per bankoverschrijving, dan kunt u het bedrag zelf overmaken. Zodra de betaling verwerkt is verzenden wij uw bestelling.
Bestellingen wijzigen/annuleren
Zodra de order geplaatst is, gaan wij direct aan de slag zodat uw bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt. Voor het wijzigen of annuleren van uw bestelling kunt u het beste contact opnemen met de afdeling sales support via 053 - 434 43 43 of
salessupport@carellurvink.nl.

Levertijd
De artikelen die op voorraad zijn verzenden wij direct, vaak nog dezelfde werkdag, en worden geleverd door ons eigen transport of door HST. Over het algemeen worden bestellingen binnen 24 tot 48 uur geleverd. Indien een artikel niet voorradig is, informeren wij u zo snel mogelijk over de verwachte levertijd.
Verzend- en behandelkosten
Gratis levering bij een orderwaarde van € 300,- of meer (ex. btw).
Bij bestellingen onder € 300,- rekenen we € 7,50 verzendkosten voor online bestellingen, anders € 15,75.
Heeft u nog vragen?
Onze collega's van de afdeling sales support staan voor u klaar via 053 - 434 43 43 of stel uw vraag in de chat.