Artikel retourneren via Mijn Carel Lurvink
Heb je een probleem met een artikel dat je bij ons hebt aangeschaft? Het retourneren van artikelen verloopt eenvoudig via ons online bestelportaal Mijn Carel Lurvink. Onder het menu-item bestellingen vind je het extra tabblad retouren. Hier zie je welke retouren al zijn aangemeld of afgehandeld. Klik op de knop retour aanmelden om een nieuwe retour te starten.
Bestelling en producten selecteren
Na het aanklikken van Retour aanmelden, zie je alle bestellingen van de afgelopen 60 dagen.
- Klik op een regel om een bestelling te selecteren.
- Vink het product of de producten aan die je wilt retourneren.
- Kies de reden van retour: Foutief besteld Kwaliteitsklacht – Geleverd met schade
- Geef het aantal producten aan en klik op Volgende stap.
Afhaalgegevens invullen
In het volgende scherm kun je:
- Een referentie opgeven
- De datum kiezen vanaf wanneer het artikel afgehaald kan worden
- Een verzendmethode kiezen (bijv. halve pallet, doos of rolcontainer)
- Het aantal colli aangeven
Klik op kies afhaaladres om het adres te selecteren. Standaard wordt het afleveradres van de oorspronkelijke bestelling getoond. Zijn er meerdere afleveradressen beschikbaar in de bestelportal? Dan kun je hieruit kiezen of een nieuw adres toevoegen.
Bevestig vervolgens het adres via afhaaladres selecteren en rond de aanmelding af door te klikken op retour bevestigen.
Retourtermijn en kosten
Wij hanteren een standaard retourtermijn van 60 dagen vanaf verzenddatum. De retourkosten bedragen €15,-. Deze kosten dragen bij aan een duurzame werkwijze, waarbij we onnodige retourstromen en verspilling proberen te beperken.
Hulp nodig?
Staat de juiste retourreden er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze Customer Solution Specialisten via facility@carellurvink.nl of bel naar 053 - 434 43 43.