Kiyoh Logo 8,9
Carel Lurvink
Bestellingen
Account
Bezorging
Retour en ruilen
Betaling
Wat gebeurt er als mijn bestelling niet op voorraad is?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierin staan de verwachte levertijden van de producten. Producten die we standaard op voorraad hebben liggen worden direct uitgeleverd. Producten die op dat moment niet op voorraad liggen worden door ons besteld en bij binnenkomst direct nageleverd. U ontvangt hiervan een herbevestiging met de nieuwe verwachte leverdatum. Heeft u er geen probleem mee dat de bestelling in zijn geheel word geleverd door een later opgegeven verwachte levertijd? Laat het ons weten. We besparen zo op extra vrachtkosten, handelingen en meerdere transportbewegingen (minder CO2 uitstoot). Bel 053 - 434 43 43 of info@carellurvink.nl
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De artikelen die op voorraad zijn verzenden wij direct, vaak nog dezelfde werkdag. Deze worden geleverd door ons eigen transport of door een externe vervoerder. Over het algemeen worden bestellingen binnen 24 tot 48 uur geleverd. Indien een artikel niet voorradig is, informeren wij u zo snel mogelijk over de verwachte levertijd.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?
Mogelijk heeft u een verkeerd e-mailadres opgegeven. Controleer uw e-mailadres op Mijn Carel Lurvink onder de tab ‘Bestellers’. U kunt het e-mailadres zelf wijzigen. Klopt het e-mailadres? Neem dan contact met ons op. U bereikt ons via 053 - 434 43 43 en info@carellurvink.nl
Waar bekijk ik mijn bestellingen?
Als u de rol ‘Inkoper’ heeft, kunt u via de optie ‘Rapportage’ in Mijn Carel Lurvink een overzicht van uw bestellingen maken. U ziet de bestellingen van alle gebruikers met de bijbehorende bezorgadressen. U kunt aangeven welke gegevens u in uw rapportage wilt opnemen. 
Kan ik mijn bestelling veranderen?
Zolang de bestelde producten zich in het winkelmandje bevinden, kunt u deze veranderen of verwijderen. Heeft u de bestelling eenmaal geplaatst, dan kan dat niet meer. 
Kan ik het bezorgadres veranderen?
Als u de rol ‘Inkoper’ heeft in Mijn Carel Lurvink kan dat via de tab ‘Objecten’. U kunt meerdere bezorgadressen vermelden en bij iedere bestelling het juiste adres kiezen.
Kan ik bestellen zonder account?
U heeft een account nodig om via onze webshop te bestellen. Hier maakt u binnen een paar minuten een account aan.
Hoe voeg ik producten toe aan mijn bestellijst?
Dat doet u eenvoudig vanuit het winkelmandje of via de productpagina met de optie ‘Toevoegen aan bestellijst’.
Hoe maak ik een bestellijst?
Dat kan in Mijn Carel Lurvink. Ga naar de tab ‘Bestellijsten’ en kies vervolgens ‘Bestellijst’ en ‘Bestellijst toevoegen’. Geef de lijst een naam via de pop-up en uw bestellijst is aangemaakt. 
Hanteert Carel Lurvink verzend- en behandelkosten?

Ja, bij bestellingen onder € 300,- rekenen we € 7,50 verzendkosten voor online bestellingen, anders € 15,75.
Gratis levering geldt bij een orderwaarde van € 300,- of meer (ex. btw).

Wat zijn de bezorgkosten?
Gratis levering bij een orderwaarde van € 300,- of meer (ex. btw).

Bij bestellingen onder € 300,- rekenen we € 7,50 verzendkosten voor online bestellingen, anders € 15,75.

Wat is de levertijd?

De artikelen die op voorraad zijn verzenden wij direct, vaak nog dezelfde werkdag. Deze worden geleverd door ons eigen transport of door een externe vervoerder. Over het algemeen worden bestellingen binnen 24 tot 48 uur geleverd. Indien een artikel niet voorradig is, informeren wij u zo snel mogelijk over de verwachte levertijd.

Wat doe ik als mijn bestelling is beschadigd?
Onze klantenservice helpt u graag verder als u ons belt op 053 - 434 43 43 of e-mailt op info@carellurvink.nl 
Kan ik de bezorgdatum veranderen?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Dat kan via 053 - 434 43 43 en info@carellurvink.nl 
Hoe dien ik een klacht in?
Dat kan via het contactformulier. Als u een klacht heeft, nemen we dat uiterst serieus. U krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons. 
Kan mijn bestelling worden geannuleerd?

Foutje gemaakt? Wellicht zijn we nog op tijd om de bestelling voor u te annuleren. Neem hiervoor contact op met Carel Lurvink. Contact gegevens vind u hier maar ook op uw orderbevestiging.

Kan ik kosteloos ruilen en retourneren?
Dat hangt af van de reden waarom u de bestelling wilt terugsturen. U kunt het best vooraf contact opnemen met onze klantenservice via 053 - 434 43 43 of info@carellurvink.nl. U kunt voor meer informatie ook kijken op onze pagina Retourneren.
Is het mogelijk om het bezorgde product af te laten halen?

Heeft u per ongeluk het verkeerde product besteld, dan kunnen wij dat bij u afhalen. De kosten hiervoor zijn €13,25 exclusief btw. Hebben wij ons vergist, dan halen we dit uiteraard kosteloos bij u op. Hetzelfde geldt voor transportschade of elke andere reden waar u niets aan kunt doen.

Zijn de prijzen exclusief btw?

Alle in onze webshop genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Wilt u de prijzen zien inclusief BTW? Dan klikt u op het vinkje "Prijzen incl. BTW' rechtsboven in het scherm. 
 

Kan ik online betalen?

Bestelt u bij Carel Lurvink, dan kunt u op 4 manieren betalen: 

Op rekening
Met iDEAL
Met creditcard
Per overboeking
Op rekening

Wilt u op rekening bestellen, dan verzenden wij uw bestelling naar het afleveradres en sturen we de factuur naar het factuuradres. De betaaltermijn van een betaling op rekening is 30 dagen.

Bestelt u voor de eerste keer bij ons, dan verzoeken we u vriendelijk het bedrag over te maken voordat wij uw bestelling verzenden.

Kan ik mijn factuuradres veranderen?
U kunt uw factuuradres en het e-mailadres voor de ontvangst van facturen niet online wijzigen, omdat we deze gegevens koppelen aan onze klantendatabase. Onze klantenservice voert een wijziging graag voor u door als u belt naar 053 - 434 43 43 of een e-mail stuurt naar info@carellurvink.nl.
Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Uw afleveradres kunt u wijzigen tijdens het afronden van uw bestelling. Hier kunt u een nieuw afleveradres aanmaken of een eerder aangemaakt afleveradres selecteren. Tevens kunt u uw afleveradressen beheren onder "Afleveradressen" via het dashboard binnen 'Mijn Carel Lurvink'.

Experts binnen uw branche
Al 125 jaar tevreden klanten
Online bestelgemak
Kwaliteit, snel en veilig geleverd
Kiyoh Logo 8,9

Hoofdkantoor en servicecenter Enschede
Marssteden 40
7547 TC Enschede

053 - 4344343

Servicecenter Hilversum
Franciscusweg 279A
1216 SG Hilversum

035 - 6561402

Servicecenter Winschoten
J.A. Koningstraat 19
9672 AC Winschoten

0597 - 4226001


Openingstijden (ma. t/m vr.): 8:15 tot 17:15 uur