Carel Lurvink

Mijn Carel Lurvink; uw online bestelportal

Alles voor een schone en veilige werkomgeving

Klanten van Carel Lurvink kunnen gebruikmaken van het online bestelsysteem ‘Mijn Carel Lurvink’. Naast het snel een eenvoudig bestellen van producten, biedt deze bestelportal tal van voordelen. Zo zijn er bestellijsten waarop alleen die producten staan die regelmatig besteld worden, kan men budgetten instellen en is het mogelijk om rapportages in te zien en te exporteren naar het eigen systeem. Voor nog meer gemak is er de Carel Lurvink app, waarmee bestellingen met tablet en telefoon kunnen worden geplaatst.
 

Mijn Carel Lurvink

is ons online bestelsysteem voor de zakelijke gebruiker. Eenmaal ingelogd biedt dit een flink aantal voordelen. 
We lichten de belangrijkste punten graag even toe.

Inkoper en besteller

In Mijn Carel Lurvink maken we onderscheid tussen inkopers en bestellers. Zo heeft een inkoper alle rechten om aanpassingen te doen en heeft een besteller net zoveel rechten als de inkoper toelaat. Zo kan een inkoper bijvoorbeeld verschillende bestellers in Mijn Carel Lurvink toevoegen die alleen een bestelling kunnen plaatsen en verder geen toegang hebben tot bijvoorbeeld inzicht in andere objecten, bijbehorende rapportages en andere functies. 

Bestellijsten

De bestellijst in Mijn Carel Lurvink is een vaste lijst met producten die periodiek besteld worden. Elke inkoper of besteller heeft een lijst met producten waar hij uit kan kiezen.

Facilitair medewerker Iris Kusters bij Coop is enthousiast over de bestelportal: ”Eerst bestelden we telefonisch. Zodra dit online kon, is de overstap gemaakt. Dat is een stuk praktischer; altijd up-to-date informatie en eenvoudig bij te houden. Daardoor gaat bestellen altijd goed. Het distributiecentrum heeft vaak dezelfde producten nodig. Ze staan standaard op de ‘favorietenlijst’ op Mijn Carel Lurvink. Wij hebben drie van deze lijsten waarin we de meest bestelde artikelen opslaan. Voor andere producten gebruik ik de zoekfunctie. Die werkt erg goed. Kan ik iets toch niet vinden, dan gebruik ik de live chat. Dan krijg ik vrijwel meteen antwoord. Bellen kan ook. Ik krijg vaak dezelfde helpdeskmedewerkers te spreken, en zij weten ook wie ze aan de lijn hebben. Dat kleinschalige is erg prettig. De klantenservice is fantastisch.”

Objecten

Men kan verschillende afleveradressen - of objecten - aan het account toevoegen. Dit object kan een afdeling binnen het bedrijf zijn, maar ook een persoon. Zo kan men meerdere objecten toevoegen met eenzelfde afleveradres.

Budgetten

Aan elk object kan een budget gekoppeld worden. Zo is er maximale controle op wat een besteller kan en mag bestellen. Dit is per order en per jaar in te stellen.

Rapportages

Binnen de rapportage omgeving kunt u meerdere rapportages inzien en en downloaden. Zo kan de bestelhistorie worden bekeken tot op objectniveau, kan men de backorders inzien en zijn alle facturen te bekijken en downloaden. Mijn Carel Lurvink is zo ingericht dat het zeer eenvoudig is om een account in te stellen en aanpassingen te doen. Komt u er niet uit? Wij staan altijd voor u klaar indien u vragen of opmerkingen heeft. 

Kenniscentrum

Wij willen het onze klanten niet alleen erg gemakkelijk maken om online te bestellen, wij delen ook graag onze kennis. Dit doen wij o.a. in de vorm van blogs, whitepapers, workshops en webinars. Al onze kennis vindt u onderaan onze webshop, onder het kopje Actueel. Hier kunt u bijvoorbeeld naar onze blogpagina gaan, referenties van tevreden klanten lezen of zich inschrijven voor een workshop.

 

Hoe Carel Lurvink en Schoonmaakorganisatie Wouters samen voor een schone werkomgeving zorgen

 

Rene Wouters, algemeen directeur van Schoonmaakorganisatie Wouters in Groesbeek, over de samenwerking met Carel Lurvink. Carel Lurvink levert al ruim 26 jaar alles voor een schone werkomgeving. Ideaal voor Schoonmaakorganisatie Wouters; alles onder 1 dak, 1 keer in de week uitleveren en altijd een goed advies. Ook over het premium merk van Carel Lurvink zijn ze erg tevreden, van alledaagse vloeronderhoudsmiddelen en interieurreiniger tot wisdoeken en werkhandschoenen. Kwalitatief net zo goed als de bekende merken, maar wel een stuk goedkoper."


Bekijk hier alle Referenties & praktijkcases

Gewoon goed!
di, 6 apr '21 - Claudy -
Goed
di, 6 apr '21 - heleen klok -
goede snelle levering
ma, 5 apr '21 - linda -
Snelle en goede levering
za, 27 mrt '21 - Patricia -
Nette medewerkers goed product
di, 23 mrt '21 - Marcel -
voldoet volledig aan de verwachting
di, 23 mrt '21 - Patrick -
supersnel
di, 16 mrt '21 - Fransis -
Prima service, vlotte levering met een mooie prijs
di, 16 mrt '21 - Mak -
Perfect!!
di, 16 mrt '21 - Bill Nijhuis -
snelle levering van goede kwaliteit goederen
ma, 8 mrt '21 - B.J. van Wijnsberge -
Geweldige service
vr, 5 mrt '21 - Chris -
Tevreden
di, 2 mrt '21 - N.c.Tiemissen -
snel, vriendelijk, service gericht
wo, 24 feb '21 - Martijn -
Snel geregeld en perfecte levering en service.
di, 16 feb '21 - Jeroen -
Vlotte levering
di, 16 feb '21 - Johannes van der Mee -
Geweldig
di, 16 feb '21 - Mary -
Uitstekende service
di, 16 feb '21 - Frans -
Prima product en snelle levering.
di, 16 feb '21 - Koos -
Prima geregeld
di, 16 feb '21 - Gerrit -
Top
di, 16 feb '21 - Geert -
Superservice en snelle levering
di, 16 feb '21 - John vd Hurk -
Snelle levering
zo, 3 jan '21 - Wout -
Prima service en voorraad
ma, 28 dec '20 - Hans -
Uitstekend
wo, 9 dec '20 - Ruben -
Aanbelingdwaardig
di, 8 dec '20 - Harry Krafft -

Experts binnen uw branche
Al 125 jaar tevreden klanten
Online bestelgemak
Kwaliteit, snel en veilig geleverd

Hoofdkantoor en servicecenter Enschede
Marssteden 40
7547 TC Enschede

053 - 4344343

Servicecenter Hilversum
Franciscusweg 279A
1216 SG Hilversum

035 - 6561402

 

Openingstijden (ma. t/m vr.): 8:15 tot 17:15 uur