Standaardisatie van producten en gebruikersondersteuning
Een andere belangrijke eis was het standaardiseren van het schoonmaak- en desinfectiemiddelenpakket en de bijbehorende dispensers. Door het uitgebreide assortiment terug te brengen en te kiezen voor onze eigen duurzame artikelen, kan direct een flinke kostenbesparing worden gerealiseerd. Daarnaast levert harmonisatie van het pakket voordelen voor de medewerkers van Zozijn op. Het maakt het werk namelijk een stuk eenvoudiger, veiliger en efficiënter als overal dezelfde materialen en middelen worden gebruikt. Wel is het belangrijk dat deze producten op de juiste manier gebruikt worden. Daarom zorgen wij voor uitgebreide gebruikersondersteuning. Van handige stappenplannen en handleidingen tot instructievideo’s en training op locatie.
Snel en eenvoudig bestellen
Jolanda Holman van de afdeling Inkoop bij Zozijn: “Dankzij een OCI-koppeling tussen Spend Cloud en
Mijn Carel Lurvink, het online bestelsysteem van Carel Lurvink, kunnen onze medewerkers eenvoudig hun bestelling plaatsen. Zij zien hierbij alleen die producten die zijn vastgelegd. Dit scheelt niet alleen tijd, maar voorkomt ook fouten. De bestellingen worden door Carel Lurvink per locatie verpakt en geleverd op ons centraal distributiepunt. Een groot voordeel is dat zij deze bestellingen leveren met hun eigen vrachtwagens (die op HVO100-diesel rijden) en 100% elektrische bestelbussen. Deze duurzame logistiek helpt ons weer bij het behalen van de doelen uit de Green Deal. Dankzij de samenwerking met Carel Lurvink zetten we een stap richting een efficiënte, duurzame en toekomstbestendige zorg.”