Kiyoh Logo 8,9
Carel Lurvink

Contact met onze sales support

Iedere dag staat een heel team van Carel Lurvink klaar om u te helpen, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of u te ondersteunen bij het kopen van een product. U kunt onze klantenservice via verschillende kanalen bereiken, waaronder telefonisch, via de chatbox op onze website, per e-mail, via social media en in onze servicecenters.

Als u een vraag of klacht heeft, hebben we een aantal gegevens van u nodig. Denk hierbij aan uw bedrijfsnaam, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is om u vraag of klacht in behandeling te nemen. We gebruiken deze informatie ook om u op de hoogte te houden van uw vraag of klacht. Nadat uw vraag of klacht is afgehandeld, bewaren we de informatie nog vijf jaar. Zo kunnen we u beter van dienst zijn als u ons later toch nog nodig blijkt te hebben.

De informatie die bij onze sales support binnenkomt, wordt bovendien geanalyseerd om inzicht te krijgen in de aard van de vragen en klachten en het proces eromheen.

Experts binnen uw branche
Al 125 jaar tevreden klanten
Online bestelgemak
Kwaliteit, snel en veilig geleverd
Kiyoh Logo 8,9

Hoofdkantoor en servicecenter Enschede
Marssteden 40
7547 TC Enschede

053 - 4344343

Servicecenter Hilversum
Franciscusweg 279A
1216 SG Hilversum

035 - 6561402

Servicecenter Winschoten
J.A. Koningstraat 19
9672 AC Winschoten

0597 - 4226001


Openingstijden (ma. t/m vr.): 8:15 tot 17:15 uur