Contact met onze sales support

Iedere dag staat een heel team van Carel Lurvink klaar om u te helpen, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of u te ondersteunen bij het kopen van een product. U kunt onze klantenservice via verschillende kanalen bereiken, waaronder telefonisch, via de chatbox op onze website, per e-mail, via social media en in onze servicecenters.

Als u een vraag of klacht heeft, hebben we een aantal gegevens van u nodig. Denk hierbij aan uw bedrijfsnaam, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is om u vraag of klacht in behandeling te nemen. We gebruiken deze informatie ook om u op de hoogte te houden van uw vraag of klacht. Nadat uw vraag of klacht is afgehandeld, bewaren we de informatie nog vijf jaar. Zo kunnen we u beter van dienst zijn als u ons later toch nog nodig blijkt te hebben.

De informatie die bij onze sales support binnenkomt, wordt bovendien geanalyseerd om inzicht te krijgen in de aard van de vragen en klachten en het proces eromheen.