Inkoop ontzorgen
“Door proactief met de klant mee te denken, kunnen we de inkoop zoveel mogelijk ontzorgen. Zo hebben we onze CaluClean zeepdispenser dusdanig ontwikkeld, dat hij jaren meekan en niet met een navulverpakking maar vanuit een fles kan worden bijgevuld. Hiermee is de klant nooit meer afhankelijk van een bepaald merk of de voorraad van de toeleverancier. Ideaal wanneer leveringen stagneren, zoals afgelopen jaar door de pandemie veelvuldig gebeurde. En het is duurzaam, want het scheelt een hoop plastic navulverpakkingen.Testen
Carel Lurvink biedt de mogelijkheid om producten te testen. Erwin licht toe: “Onlangs hebben we dat gedaan bij een bedrijf dat kunststof vloeren aanbrengt. We hebben drie verschillende types tapes specifiek op hun vloer uitgetest: wat plakt het best, wat laat na verwijdering geen lijmresten achter en wat levert de meeste tijdwinst op? Daarnaast hebben we gekeken bij welk tape een afroldispenser geleverd kan worden, zodat het aanbrengen zo ergonomisch mogelijk kan plaatsvinden. En we geven daarbij tips voor het makkelijk en optimaal aanbrengen van de tape.”
Product aanpassen naar wens klant
“Door uitdagingen met twee handen aan te pakken, worden onze producten en dienstverlening alleen maar beter. Veel producten ontwikkelen en produceren we zelf. Dit betekent dat we snel aanpassingen kunnen doorvoeren wanneer een klant aangeeft dat een product niet helemaal naar wens is. Daarmee bieden we gelijk een oplossing voor de andere klanten binnen de sector. Bevalt het nieuwe product, dan zullen we dat actief introduceren bij soortgelijke bedrijven.”