Kiyoh Logo 8,9
Carel Lurvink
Klaas Harms: ‘Je bent geen nummer’

Klaas Harms: ‘Je bent geen nummer’

Persoonlijk contact via telefoon

“Ik heb weleens nagedacht om online te bestellen, maar mijn voorkeur zal altijd uitgaan naar telefonisch contact. Ik hou van korte lijnen en door te bellen weet ik meteen hoe het ervoor staat. Ik weet of iets op voorraad is, kan vragen naar het artikelnummer of wanneer iets geleverd gaat worden. Het persoonlijke contact vind ik prettig.”

Esther de Boer - Klaas Harms

Gemoedelijkheid

Schoonmaakbedrijf Klaas Harms werkt al lang samen met  Carel Lurvink. Toen het bedrijf nog gerund werd vanuit de garage van eigenaren Klaas en Fenny Harms, in de jaren 80, waren ze al klant. “Gemoedelijkheid. Dat is het eerste waar wij aan denken bij Carel Lurvink”, vertelt receptioniste Esther de Boer. “In het begin bezorgde Harry Lurvink de bestellingen zelf bij Klaas aan huis. Inmiddels is hun bedrijf flink gegroeid, maar het persoonlijke contact met de bezorgers hebben wij nog steeds.”

Top service

Esther belt wekelijks. “Meestal krijg ik Goris aan de lijn, of Marc. Het is fijn om te weten wie je belt. Je bouwt een goede werkrelatie met hen op. Aan de telefoon kan ik meteen mijn vragen stellen. En in overleg is er veel mogelijk. Bij spoed bijvoorbeeld. Weinig bedrijven leveren deze service nog. Fijn dat dit kan. Je bent geen nummer, maar een persoon die de medewerkers van Carel Lurvink goed kennen. Dat geeft een goed gevoel.”

One-stop-shop

Af en toe haalt Klaas Harms zelf of een collega bestellingen op in het servicecenter in Enschede. “Bij plotselinge grote vraag is dat soms makkelijk. We hebben personeel door heel Oost-Nederland, dus meestal is er wel iemand in de buurt om extra spullen op te halen. Bij spoed ga ik zelf, vanaf het kantoor in Vroomshoop. Toen ik daar voor het eerst kwam dacht ik: ‘wow, het is hier best groot!’. In de winkel hielpen ze me prima, ik heb er een goede indruk aan overgehouden.”

Persoonlijk contact

Voor Esther is persoonlijk contact van groots belang. “Via internet vind ik het allemaal wat killer. Zelf heb ik de webshop nog niet gebruikt, maar dat is de indruk die ik ervan heb. We hebben gewoon goed contact met elkaar, van de helpdesk tot en met de chauffeur. Dat spreekt me aan. Ik zou het niet anders willen.”

Over Klaas Harms

Schoonmaakbedrijf Klaas Harms werd in 1985 opgericht. Het Vroomshoopse bedrijf streeft ernaar ‘de schoonste’ te zijn, voor alle bedrijven en particulieren waarvoor het werkt. Naast interieurverzorging is Klaas Harms gespecialiseerd in het schoonmaken van onder meer zonnepanelen, zwembaden en aanlegsteigers.

De Carel

Dit artikel komt uit de Carel, het magazine van Carel Lurvink. Wilt u de hele Carel lezen? Via onderstaande button kunt u een keuze maken uit één van de vier Carels (voor Food & Pharmacy, Medical, Industry of Institutional/Facility). Laat uw gegevens achter en ontvang de Carel in uw e-mailbox.


Experts binnen uw branche
Al 125 jaar tevreden klanten
Online bestelgemak
Kwaliteit, snel en veilig geleverd
Kiyoh Logo 8,9

Hoofdkantoor en servicecenter Enschede
Marssteden 40
7547 TC Enschede

053 - 4344343

Servicecenter Hilversum
Franciscusweg 279A
1216 SG Hilversum

035 - 6561402

Servicecenter Winschoten
J.A. Koningstraat 19
9672 AC Winschoten

0597 - 4226001


Openingstijden (ma. t/m vr.): 8:15 tot 17:15 uur