De huidige ontwikkelingen maken dat zorgorganisaties zo efficiënt mogelijk willen werken. Dat scheelt niet alleen tijd en handjes, het verbetert ook de werkomstandigheden van de zorgmedewerker wiens werk momenteel erg zwaar is. Met de online bestelportal biedt Carel Lurvink hierin optimale ondersteuning.
Carel Lurvink biedt de mogelijkheid het inkoopsysteem van de zorgorganisatie te koppelen aan hun bestelportal ‘Mijn Carel Lurvink’. Marcel Zwarteveen, Sector Manager Medical bij Carel Lurvink, legt uit wat de voordelen hiervan zijn: “Dankzij deze verbinding, meestal een OCI- koppeling, kan men inloggen op het eigen systeem, maar toch gebruikmaken van alle functionaliteiten van ons bestelsysteem. De kans dat er per ongeluk een verkeerd artikel wordt besteld is daardoor nihil. Een foutieve levering vertraagt het werk en is bovendien erg vervelend voor het personeel. Ook op administratieve uren kan tijd worden bespaard. Immers, de fiattering van de facturen kan overgeslagen worden, omdat deze al tijdens het bestelproces heeft plaatsgevonden.”